kommentarerna.

Skrivet 2010-08-05 @ 23:44:39
Tack för alla som har kommenterat! :)
Alltid bra med kritik så att man vet vad man behöver bättra på och så..
Tänkte på det där med magen, håller faktiskt med, tänkte inte på det när jag gjorde redigeringen.
Men bättre nästa gång , lovar ;)

Ska försöka mig på photoshop senare någon dag när jag får tid över.

Nåmen i dag har jag jobbat kväll, vilken var ganska skönt ändå, jag och clara var färdig med arbetet lite tidigare än vanlig så vi satt och surra ett tag, hade riktigt trevligt :)

I helgen är man ledig, känns väldigt bra! Ska spendera all min tid åt mormor :) För hon åker iväg på Söndag, gud vad jag kommer att sakna henne, vet inte när jag får träffa henne igen..

Hoppas att man får jobba lite så då drar jag dit till nyår, Ruben får också hänga med då :))
Men som sagt, hålla tummarna för en massa jobb i höst/vinter! :)

Nästa vecka är det min sista vecka på Hemtjänsten, jobbar hela veckan då från måndag till fredag. :)
Får se om man får jobba lite extra efter det- håller tummsen..

Har kollat lite på resor, hoppas det blir så att vi far.. annars bli ja väldigt upprörd, PÅ RUBEN! hihi

Nä nu ska jag sova..

Vi ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback