I dag

Skrivet 2010-08-20 @ 10:31:33
I Dag så kommer min sötaste vän Malin och hälsar på! Äntligen, vad jag har längtat efter denna tös! Så vi kommer nog ha en toppen helg, mycket bus :) Kanske dra en fest också? Någon som är på?

Som ni kanske vet så har min Annahita lämnat Arvidsjaur vilket är super bra tycker jag, men ändå inte för jag kommer att sakna henne enormt mycket! Men hon har pratat om att hon ska skaffa en blogg vilket är toppen! (Tummen upp för det)

Snart lämnar Bella Arvidsjaur/mig, kommer också att bli fruktansvärt jobbigt :( alla bara sticker..
Men jag förstår varför! :)

När ska det bli min tur?
- Nåja kämpar på som fan !

Håller på att tvätta för fullt nu, men på 3 timmar så hinner man inte så mycket :/
Ruben sitter och ser på barnkanalen. - En vanlig morgon för oss! Haha

Just ja, va ju och spådd mig i onsdags, fick svar på mina frågor! Och jag måste bara säga det att jag kände mig deprimerad innan det här, har väl som varit det till och från i sommar men efter att ja fick träffa henne så blev allt mycket bättre, så det känns riktigt bra! :)

Sen så tog jag kort på Nina & Erika , vilket var riktigt roligt :)
SKa lägga ut korten sen ;)

Nu ska ja ta och springa ner till tvättstugan!
( Jo det blir ändring på bloggen nu, ska göra om den snart )

TJOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback