Påsk

Skrivet 2010-04-05 @ 20:55:22

Posted in FOTO | Kommentarer (4)
Påsk helgen! :)

I Torsdags for vi till Brännberg/Glommers, det var ganska trevligt :)


Fredag så följde jag och Ruben med familjen på skotertur med grilling och fiskning :) haha det var skit roligt .. sen på Kvällen fick jag träffa min UNDERBARA Åsa, gud så roligt det var.. Fick träffa bebben en liten stund me :) Sjukt söööt! Jag och Ruben kommer till skeå väldigt snart ;)

Lördag:
Höll på att fixa mig hela dagen .. sen for vi till mor och far och åt Påsk middag :) svin gott! Sen for vi till Roggan och drack lite pilsner.. Det var jätte trevligt där, hade svin kul! :) Tack för det allesammans!

Sen for vi på lappis och dansade och hade skoj! :)

Söndag:
Vi tog som mest lungt, pratade mycket om allt möjligt.. Sen så for vi till Farmor och käka mat, sjukt gott det med! :)) Sen fick vi besök av en liten bebis .. SJUKT gullig bebis .. :) skit lugn.. en sån ska jag ha! hahahaha

Nåmen, vi hyrde en film och for hem efter middagen .. sen låg vi bara och myste! :)

Måndag - i dag!
For på en skoter tur med familjen , berti och viveca :) Vi hade skit kul.. så härligt väder och mycket fisk! :))
Vi byggde ett hopp för att Ruben ville visa sin tuffa sida.. haha men han slog sig bara! stackarn.. har fått pyssla om honom riktigt mycket idag, hjärtat mitt!
Men vi hade skit kul.. när vi kom hem så börja ja rensa fisken och tillaga den, kokade lite fisk åt spike och nisse och sen stekte jag till jag och ruben, stekt fisk med kokt potatis.. mumma! :)

Nu ser vi på Håkans bar och bara myser .. :)

- Jag älskar dig Ruben Wikberg!











Bjuder på lite mobilbilder från i helgen! :)
























Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

Jäklar vad mycke fisk det var i hålen i isen!

:) söt bebis.. vems bebis är det??=)

2010-04-11 @ 18:02:54
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: e

Heeeeej:D

alllting bra?



kram



2010-04-12 @ 09:04:14
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

så bra:d de är helt okej-. vad gör du??

2010-04-12 @ 09:51:40
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

häääärligt värre:D jag sitter i skolan, ska faktist bara slappa sen:D

2010-04-12 @ 09:57:59
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback