Dodidaddoo..

Skrivet 2010-04-28 @ 18:16:00

Posted in FOTO | Kommentarer (1)
Blev så sugen på att göra om min design :) Men vet ej om det hinns nu!
Vad skulle man ha gjort i helgen då? Är sugen på att fara ut men jag vet som inte.. Har ju inte direkt så mycket pengar, så det känns ju riktigt surt! Men det var ju ändå ett tag sedan man var ut, om ja stannar hemma i helgen är det 4 veckors nykterhet, alltså en hel månad. Haha gode bra av mig med tanke på tidigare festerna! :)

Men jaa vi får väl se, vad ska alla göra i helgen `? Lämna gärna en kommentar! :))

Sitter och kollar på resor till Thailand, är så fruktansvärt sugen.. hittade några riktigt fina ställen och hotell som inte alls var dyra!! 6000:- de är gode billigt för att vara thailand! :) Så vi får väl se ;)

Ruben är då sugen på att fara utomlands med mig.. :D Så hä ä ju bra!

I morgon är det skola, och då måste ja ta och göra bort en massa saker!! Måste skynda mig nu ..
På Fredag så blir det jobb från 06.50 - 15.50 ..

Nästa veckas jobb - Måndag - Onsdag - Fredag .. Skoldagar- Tisdag och Torsdag! :) En ganska bra vecka ändå! :)
Eller ja vi får väl se hur det kommer att låta nästa vecka! ;)














Fina bilder va? :) <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska flytta från mitt studentrum till en fyra som jag ska dela med två klasskompisar! Så det blir en ganska lugn helg när det gäller festandet men en hel del annat pyssel! Hoppas du får en bra helg!

2010-04-29 @ 13:15:17
URL: http://emmaluu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback