Nee fy vilken dröm jag hade i natt!

Skrivet 2010-04-26 @ 12:11:22

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Jag drömde något väldigt hemskt i natt.. Uch vad dåligt jag mådde.


- Vaknade upp av att telefonen ringde. Det var mor min som berättade att Ruben (min älskade) var död. Jag fick PANIK, jag visste inte vad jag skulle ta mig till, jag grät och grät, jag blev helt tokig.. Jag hade så ont i hela kroppen, jag blev så svag och hjärtat blev bara tyngre och tyngre, det gjorde så ont i hjärtat mitt.. Fy bubblan vilken dröm .. sen forsatte detta ett bra tag till.. sen vaknade jag upp alldeles svettig! Fick panik och väckte Ruben och frågade om han var död, men som tur så levde han! :) Kramade om honom hårt och sa att han aldrig fick skrämma mig så där igen. Sen steg jag upp och gjorde mig klar, var in många gånger i sovrummet för att se så att han andades och levde! var ju svin orolig.. :/




Har inte tid med att skriva så mycket mer, så detta får duga tills vidare! :)

Vi ses gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback