Ajja bajja..

Skrivet 2010-04-21 @ 21:27:59

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Har inte skrivit här på år och dar känns det som. Det måste bli ändring på det.. Ellehur? :)
Haft mycket att göra på sista tiden men nu kanske de är lugnt ett tag framöver? vi får väl se..
men uppdaterar så ofta jag kan!

Nåmen, som ni sett har jag klarat körkortet vilket känns helt underbart! :) Man känner sig så fri.. Fast det skulle bli friare om man hade en egen bil, men jag och Ruben klarar oss fint med mercan ett tag till ;)

Funderar på att köpa en gammal bubbla :) dom e fiiiiin fiiiin!

Förra veckan for jag och Ruben till Övik och jag gjorde ett inträdesprov där.. det gick bra och jag kom in ! :)
Stackars Ruben som fick köra så långt men det gick bra, har en sån underbar pojkvän!

Fredags så följde jag och Ruben med frans matilda och marcus för att köpa en bil.. hade nog missuppfattat hela resan, nåmen gjort är gjort..

Vi kom hem Söndags morgonen klockan 09:00 .. vilket var ursinnigt jobbigt.. :/

Måndag- började jag mitt intro på hemtjänsten grupp 4 ..
gick väl så där, tycker att de inte är så mycket till hemtjänst, hemtjänst är ju faktiskt HEMTJÄNST inte boende .. haha nåmen ..

I morgon gör jag min andra dag (intro) .. från 07-16.50 tror jag att det var? :)

Nee nu ska jag ut en sväng och sen så blir det sängen, måste ju stiga upp tidigt i morgon!

Vi ses gott folk, ha de jätte bra!



Snör in en superfinhärligunderbaroerhörtsnygg bild på min sötnos.
Vi har varit tillsammans i ett år, kan ni tänka er det? ett helt år + några dagar! HELT FUCKING UNDERBART! Jag är så ooootroligt lycklig med dig!
Jag älskar dig Ruben Wikberg, så jävla mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback