Vilken Helg Alltså!

Skrivet 2009-09-28 @ 10:09:33
I Fredags så var jag och Ruben på mjölkhävartävlingen som var här i Arvids! Ruben testade 3 gånger och hans bästa tid blev 3,7 sec.. Kajsa kom förbi , så vi bestämde oss för att testa! Jag var jävlat sämst , 7 sec, jag vet jag kan inte dricka fort och tar inte så stora klunkar :/ haha , Kajsa fick iaf 5 sec! Så det var ju bra :)

Nåmen sen for jag och Ruben hem och jag började laga mat, gjorde min första potatisgratäng , den blev skit bra faktiskt :) Blev nöjd, kanske ska bli kock? ;P Sen så åt vi kött till det, var riktigt gott, men vi fick proppa i oss maten, för vi kunde ju inte missa bion! Matilda & Frans kom iaf och hämtade oss, sen for vi på bion tillsammans! Den var ändå ganska bra :)

Sen var vi ute och raggade en stund med dom och sen hem och mysa :)

När vi vaknade på Lördagen så gjorde vi oss klara för en fiskedag med Rubens föräldrar! Vi for till Jävre :)
Vilka feta och stora fiskar vi fick där :) Jag fick tre, Ruben fick 2 och Dan 1 :) Det var jätte roligt i alla fall..

Rubens föräldrar är riktigt snälla och trevliga! :)

Sen så kom vi hem kring 20,21? kanske?

Så jag hoppa in i duschen och gjorde mig i ordning för att fara ut och kika på samhället, alla skulle ju ut så ..
Vi gick först i Statoil och köpte en dricka, sen så plockade bella upp oss, vi for på Capsicum.. men det sög där, så vi for ut och ragga en stund och sen till Lappis för att kolla läget där, vi gick in , och det var fullt med k4ringar överallt.. och dom var tokiga! Helt tokiga! Dom stod och puttades hela tiden, sen flög en k4ring typ på mig och då fick Ruben sinne och puttade honom typ, och jag hann som inte vara med, han var helt försvunnen, alla hade typ lämnat mig , så jag gick där och virrade runt som en irrhöna! haha, sen när jag tog mig ut, så kom Rubens kompis springande och sa att Ruben fått spö .. och jag blev så jävlig orolig .. när jag såg honom så hade han fullt med blod i hela ansiktet.. fan va galen jag blev.. jag frågade Ruben om hur han såg ut.. tänkte jävlat i gatan spöa skiten ur honom... så när jag gick in på lappis igen .. då vände jag mig om så stod några k4ringar och glodde på mig så jag gick fram till dom och skällde ut dom, hmm, väldigt fel av mig, ångrade det djupt.. för dom hade ju inget med saken att göra.. Träffar jag dom igen så ber jag naturligtvis om ursäkt.. men jag blev så arrrrg .. för tydligen så hade vakterna hållt i ruben medans den andra killen slog, så han fick två ordentliga slag i ansiktet... hans näsa är sne och det är en BUCKEl på den, läppen är helt förstörd!! Jävla idioter .. får sinne!

Ruben tycker inte det är någon ide att gå till polisen, men du det tycker jag! Fan åhh! Sånt här ska inte hända..

Nä nu ska jag ta och lugna ner mig .. tänker inte he in mig i nå skit .. som jag alltid gjorde förut!

Jaja men iaf, sen for jag och Ruben hem iaf...

Söndag så tog vi det lungt.. det var skönt, bara en härlig mys söndag! :)




Haha , jag är duktig på att kort ;) ciggen, Ruben & Jag ! <3





















SEEEEEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback