Tack

Skrivet 2009-09-28 @ 21:04:15


Malin Runelöv.
Tack Malin för att du ringde, för att du bryr dig! Jag blev så glad alltså, kändes så skönt att prata med dig! Du förstår precis vad jag menar, jag behöver inte göra mig till när jag är med dig eller pratar med dig.. Jag är verkligen jätte glad som har dig, du är helt underbar! Du fick mig lugn och på bättre humör! :)

Tack! Och jag saknar tiden med dig!






Ruben Wikberg!
Vad skulle jag ha gjort utan dig! Tack för att du alltid finns där för mig och alltid ställer upp.. du lyssnar alltid när jag har något på hjärtat! Du kritiserar mig aldrig, du hyllar mig för den jag är .. och du älskar mig för den jag är! Jag är så himla lycklig som har dig! Du är verkligen bäst! Tack så mycket för allt, jag finns alltid vid din sida och jag vet att du alltid finns där vid min! Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Nina

Tycker om bilden på du o Ruben när du håller ciggen fel väg ;) hihi

2009-09-29 @ 16:06:32
Postat av: Anna

Tack :) haha ..

2009-09-30 @ 11:40:24
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback