Ny dag

Skrivet 2009-09-30 @ 11:03:13
Känner mig lite lugnare nu faktiskt, men känner mig så konstig! Så fruktansvärt jobbigt alltså..
Men men får väl börja säga ifrån mer eller så håller man bara käft tills nästa explosion kommer!

Har väl inte gjort så mycket , bara tagit det lugnt, Ruben var ju hemma i går för han mådde inge bra och sen så ville han vara med mig för han såg på mig att allt var bara helt fel och att jag behövde verkligen hans stöd .. :) Så vi ägnade hela dagen åt att mysa och bara prata om allt möjligt, fick verkligen prata ut om saker och ting! Tack! :) Kändes mycket bättre då,.. sen så träffa jag Annahita i går också, var trevligt, var ju som länge sedan vi hittade på något, vi for på dollar och sen ut och ragga en stund :)

Sen var vi ut en sväng med Robert & Nina! Det var trevligt det också :)

Sen for vi hem för att se idol och bara mysa. Efter idol så såg vi filmen "Desperoux", så söt musen var! :) Blev så kääär, filmen var riktigt bra, musen var bäst! Så damn söt alltså! 

Sen så såg vi slutet av idol och sen gick vi och la oss :)

I dag skuttade rent ruben ur sängen, haha han lura mig.. för när jag steg upp och skulle ut på balkongen för att blossa lite så låg han ju och sov för fullt, när jag kom in igen så var det likadant, så jag gick fram till honom och skulle väcka honom, och han hoppade upp och skrämde skiten ur mig, haha sötnos! :)

Menmen, i dag blir det att betala räkningar, fii faan denna månadens räkningar är inte det minsta trevliga.. kommer inte att ha nå pengar kvar .. :/ sen så ska jag på arbetsförmedlingen.. känner verkligen inte sugen att gå dit, men jag måste fan!


mm, sen måste jag städa lägenheten i dag! Allt är en enda stor röra!

Seeee yaaaa!

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha jag gillar Ruben! x)

2009-10-01 @ 08:27:38
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback