Mycket att tänka på

Skrivet 2009-09-24 @ 21:39:07
Har tänkt så mycket i dag om allt, livet! Om varför jag ibland gör som jag gör, förstår inte på mig själv ibland! Det är så mycket jag skulle vilja säga och göra!

Men jag orkar inte skriva så mycket nu..
Har hållt på med bloggen heeeeela dagen, tiden går så otroligt fort när man håller på med bloggen, sjukt! Tror att jag suttit och hållt på i över 6 timmar alltså! Helt sjukt! Men man fastnar som och vill få det klart och än så är det inte klart, mycket mer att göra! Är inte helt nöjd, men den är bättre en tidigare tror jag! :)

Jag och älsklingen har varit på cykeltur till mamma, suttit och pratat en massa och ätit glass :) Sen så fick jag veta hur mycket jag fick i lön , blev nöjd iaf :)

Sen for vi hem för att se Idol, tycker inte att det var så bra i dag! :/ Men kommer inte att kunna se det i morgon tyvärr för då ska jag och älsklingen fara och se bio!

Men nu ska jag krypa till kojjs, vi höres i morgon!

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack! :)

Jamen gud se bra, då kan vi ju se tsm :)



Jå klart jag ha ditt nr ;)

2009-09-24 @ 23:06:04
URL: http://matildafuck.blogg.se/
Postat av: anna

har du gjort om din blogg eller är det bara min dator som är cp ? :o

2009-09-25 @ 12:28:35
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback