Allt kommer nu ..
Faan måste ut och gå eller något.. LUGNA NER MIG!

Alla är så jävla självupptagna .. jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag!
Varför ska ens jävla vänner bli avundsjuk för en, varför inte bara vara GLAD?? är det så jävla svårt vaaaa???

Nää alltså jag fattar inte? Självupptagna jävlar..

Åhh jag är så less, ingen bryr sig om något, bara om sig själv.. men de är ju bra, men varsegod va jävla självupptagna , jag skiter i det, ni får lida i slut ändan ändå..

Fan va jag tycker synd om er ..


Fan va mycket ilska jag har inom mig .. mamma frågade till och med , men anna varför är du så arg hela tiden? jaaadu, där har du svaret ..

- kommer det in så måste det ju ut ellehur? så är det väl nästan med allt? men kommer det in och aldrig ut.. då ligger det där och retar en till max .. och vad gör man då? när man blir full av skit så exploderar man ellehur?

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


NÄÄÄ NU SKA JAG STÄDA OCH AVREAGERA MIG PÅ DAMSUGAREN ..
SEN SKA JAG FAN SÄTTA UPP EN SÄCK OCH JÄVLA SLÅ TILLS MINA KNOGAR BLIR BLODIGA!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så arg du verkar vara! tråkigt att ngn har gjort dig så illa. ring mig ngn dag! /åsa

2009-09-30 @ 00:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback