Godmorgon med Oboy!

Skrivet 2009-09-23 @ 10:39:17

Hade en madröm i natt, fy vad den var obehaglig! Vaknade helt svettig, klev upp och gick på toan och tvättade ansiktet, gick tillbaka till sängen för att se vad klockan var, var ju som små sugen på en cigg för att lugna nerverna, men klockan var precis 03.00, så jag bestämde mig för att krypa tillbaka till sängen, kröp ihop tätt intill Ruben, var skit rädd, har aldrig varit så rädd! Han vaknade och låg och försökte lugna ner mig..
- Är så tacksam för att jag har dig Ruben!
Men jag somnade iaf om

Sen vaknade vi tio i åtta, så då steg vi upp , jag värmde en kopp Oboy till honom.. Sen drog han till skolan, vinkade av honom från balkongen, som alltid :)

Tog ett glad Oboy själv och satte mig en stund vid tv:n ..

hmm, lite ointressant att läsa kanske, men hade inte så mycket att skriva!

I kväll blir det träning med Bella! I dag ska vi köra i en timme, för sist så försökte vi på det "svåra" och då gick det ju hyfsat bra .. :) Så då blir det längre i dag, så det känns bra!

Funderar på att köpa en ny träningsvideo, sjukt roligt! Men ska en sväng till mamma någon dag och träna med henne, för hon hade ju nå schyssta träningsvideor!

Nä nu ska jag klä mig

 

SEE YAAA!


Kommentarer
Postat av: matilda

Ja den va grymt bra, så ja tycker du ska göra de :)

Jamen de kan vi väl ta och göra tycker jag :D

Ska ni med på bio på fredag? Jag och frans ha tänkt se flickan som lekte med elden :) De är ju bara och hänga på, om ni nu int redan ha sett den :p

2009-09-23 @ 12:25:47
URL: http://matildafuck.blogg.se/
Postat av: annaa

sv: nähörredu, riktigt så var det inte. jag fick HÖRA att du varit det. då bad jag min syster fråga dig eftersom ni känner varandra bättre. jag påstod aldrig någonting, jag hade hört det av en annan och ville istället för att få massa rykten få det konstaterat. jag har aldrig ens sagt det till någon annan än åsa. så jag kan inte direkt påstå att jag snackat skit när jag inte ens trodde på det och ville höra sanningen istället.

2009-09-23 @ 12:58:54
URL: http://annaajonsson.blogg.se/
Postat av: annaa

sv: ja bra :) men det blir ju alltid missuppfattningar :p

2009-09-24 @ 15:40:28
URL: http://annaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback