Godis Pung & Bilder

Skrivet 2009-09-21 @ 14:23:47
Konstig rubrik, men ni fattar nog vad jag menar! Annars är ni ju riktigt trööga!

Har städat heeeeela dagen lång, från det att Ruben for till skolan vid ca 8 .. till nu .. är gode less nu!
Tvättar också.. Men nu är det i alla fall rent .. ett tag, tills Ruben kommer hem och stökar ner allt igen :D

Och jag kan inte hitta min telefon, har på ljudlöst .. har letat den som en tok .. ? :S
kanske har glömt den hos mamma? Men jag får leta mer då ..

I kväll ska jag och bella träna, man kanske ska spela in och lägga ut ? hahaa .. vi är ju KUNG på att dansa ;)

- Videoblogg ? Man kanske ska ta och börja med det? Men mitt internet är så förbannat segt, men inget är iaf omöjligt .. ;)



min tatuering som sitter i svanken




Jag i vintras!




Jag i dag, städar outfit ;)



Seee yaa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback