Giftemål

Skrivet 2009-09-20 @ 22:32:52
Middagen hos mina föräldrar var topppen, god mat, trevligt sällskap! :) Sen så for vi hem, satt på en film "Marley and me" , riktigt bra film.. Giftemål, HUND, barn, barn & åter barn .. flytt hit och flytt dit, kanske inte låter så spännande, men fällde en tår eller ganska många! Otroligt bra och väldigt enkel film .. Helt klart värd att se, men många har nog redan sett den men för er som inte har det så se den! - Jag tycker dom gjorde rätt, gifte sig först och sen skaffa barn! Helt klart rätt, jag tycker inte att man ska skaffa barn utan att man gift sig, helt klart idiotiskt! Giftemål först och barn sen! Vissa kanske tycker helt tvärt om men då tänker ni helt fel .. Bättre att stadga sig på riktigt från början .. Så att barnen känner sig säker och trygga .. för jag tror verkligen på giftemål, det ska vara underbart .. med smekmånad och hela kittet.. sen lever man loppan ett tag, skaffar hus .. får ordning på saker och ting, står med fötterna på jorden .. Jaaa dåå kan man skaffa sig barn, om man känner sig redo.. Tycker det är lite synd om dom som skaffar i tidig ålder, okej känner man sig redo, har ett jobb, har ett fast förhållande såå fine .. men har man inget av det där tycker jag att man ska tänka om .. det är ju synd om barnet, tänk inte på dig själv bara .. idiotiskt tycker jag!! GIFTEMÅL, HUS, BARN .. Barnet ska växa upp i en bra miljö .. så är det bara! Min åsikt i alla fall! Nä nu ska jag krypa ner till kojjs med älsklingen min.. Seee yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback