Förbannad

Skrivet 2009-09-28 @ 12:56:39
Nä nu jävlar! Fan va arg jag blir alltså..
Nog fan vet jag att skitsnack suger jävla balle, när folk pratar om en hela tiden och så.. sen nu så är jag värsta samtalsämnet tydligen, jävlar va bra jag är! :) Är så nöjd ..

Men det värsta måste ju vara svikare, kompis svikare och alla dom andra jävlarna ..
Folk ska bara jävlas hela tiden, med allt och alla men tydligen mest med mig, undra varför?
Jag vet att ni är avundsjuka, bara för att jag är så jävla bra och ni är så jävla dåliga, jag är jävligt stark!

Fick höra en massa skit i helgen..  
- bara så ni vet så har ni missförstått mig.. jag är jävligt stark och vet vad jag ska göra ..

Ingen känner mig, jag är så less på att alla ska säga , JAG KÄNNER DIG DU GÖR SI OCH DU GÖR SÅ!
Fine att min mamma säger det hela tiden åt mig.. men faan ingen annan, tycker om när folk är ärliga och säger vad dom tycker .. jag tål kritik men jag tål för faan inte att man säger att man vet hur jag är..

ingen vet ett jävla skit.. inte ens mina nära!

haha ni har så fel så..


och ni svikare.. ni behöver inte komma och fjäska för mig .. och skämma ut er.. jag är inte dum!

Och sen så har vi ju en liten virrhöna här på samhället som kan gå och stoppa sig i köttkvarn .. du är fan inte ens värd en krona, du föddes på en soptipp och är som en också..

okej nu var jag väl lite väl hård och taskig och elak va? men jag blir såå jävla arg, jag exploderar ta mig fan snart.. vill inte hålla ett skit inne nå mer, får ändå aldrig prata ut med någon för ingen jävel LYSSNAR!!! Alla bara pratar om sitt eller drar sig undan och vill inte få skit .. jag vet att jag lyssnar jämt på mina kompisar och alla andra också.. finns alltid där för alla, men när ska folk finnas där för mig då? lyssna på mig? jag är väl inte alltid glad och aldrig har problem, jag är väl en människa va??  Jag vill kunna säga vad jag tycker och tänker, men vissa PALLAR inte att man gör det, dom kommer bara med ursäkter och skriker och säger imot en hela tiden, då vill man väl för fan inte säga vad man tycker eller???? jaa världen är fan helt störd ..

nu kommer jag att få höra en massa skit om detta.. men det skiter jag i .. vill bara få ut det..

jag vet att en dag kommer jag att explodera .. och det vill jag inte .. för alla runt om kring mig (näraokära) och jag själv blir lidande.. fan också....


NÄÄÄ ge er nu, va fan är ni för människor?? jag är inte perfekt, fan heller.. finns ingen som är det!

helt ärligt så orkar jag inte leva så här..
mamma brukar säga saker till mig, hon säger saker som är så sant så fast jag inte vill erkänna det, för jag vet att de är så.. men ibland har hon så fel så .. men jag tror jag borde lyssna mer på min mamma .. för i slutändan så är det hon som alltid alltid FINNS DÄR FÖR MIG!


Men ändå, jag har ingen att prata ut med? alla bara kritiserar det jag säger, finns det ingen bara som kan LYSSNA .. någon som man kan LITA på??


Nää nu är det färdiglitat på människor..

nu kanske jag tar i lite.. och blir helt otydlig och virrig..
men de är därför att de är så jävla mycket men jag kan inte säga mer.. för då blir det bara värre



TACK ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback