Bästa skönhetstipsen!

Skrivet 2009-09-21 @ 19:42:04




1. Som alla proffs säger, drick mycket vatten!
2. Använd babyolja i badet och smörj in huden med babyolja efter att du duschat, den blir jättemjuk och len då. För det är många tjejer har jag hört som inte är lena och det är ju fruktansvärt.
3. Smörj in huden varje dag.
4. Mosa en avokado med lite mjölk alt. yoghurt och några myntablad och använd som ansiktsmask en gång i veckan.
5. Ta bort sminket innan du går och lägger dig
6. Peela kroppen minst en gång i veckan

Kan inte komma på något mer, men sov helst 8 timmar , gå och lägg dig ca samma tidpunkt varje kväll..

Kommer med sminktips sen ;) Hur jag brukar sminka mig och vad jag tycker är snyggt osv .. :)

Nä nu ska jag byta om för nu snart ska jag och bellut dansa i ca 45 min :) see skönt

Seee yaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter träningsvideon ni kör med?

2009-09-21 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback