Bad Anka

Skrivet 2009-09-22 @ 21:43:21


Idol var bra i dag, tycker dom gjorde helt rätt på det mesta men en sak störde jag mig på, Erik var faktiskt skit grym men dom andra gjorde så att han föll i gruppen, tycker inte om någon av dom men Erik, jaa han är något speciellt så han ska vara KVAR tycker jag! Och han hade klippt sig :) Bra gjort .. skit snygg i håret var han! ;)

Nåmen efter idol så fick Ruben för sig att han ville bada med mig .. så jag fyllde badkaret med vatten och han tända ljus i badrummet, det var så sjukt mysigt .. vi låg där ett tag .. och bara myste ..

Men nu ska jag ta och massera honom lite innan vi lägger oss .. :)

Goooo Natt och dröm sött folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback