9/9

Skrivet 2009-09-09 @ 15:25:42

Är inte så där värst skrivsugen i dag! Så i dag blir det kort..
I går kväll så var jag och Ruben ute och gick, men han blev så lat så han hämtade cykeln! Haha
Vi gick på konsum och tvär handlade lite av det nödvändigaste och självklart en film! :)
- Män som hatar kvinnor! Riktigt bra film, men var tvungen att blunda och hålla för öronen en stund i filmen, otäckt som bara den! Men lite jobbigt att filmen var över två timmar lång, dom drog ut lite väl mycket på filmen tycker jag! Men iallafall värd att se ! :)

I morse när jag vaknade så hade jag så förbannat ont i halsen, oj oj oj! Vill verkligen inte bli sjuk! Får dricka mycket te och vatten med honung! I dag har det väl inte hänt något speciellt, vädret suger som vanligt så man vågar sig nästan inte ut, det blåser och stormar på gode bra ute nu! Lite tråkigt tycker jag! Kan det inte vara vindstilla ett tag? Jaa, man blir väl aldrig nöjd! Haha

Nä nu ska jag ta och laga nå mat till mig och Ruben! Han såg ut att sitta så skönt i soffan med sitt x-box så jag ska nog inte störa! :)

Ha det så bra gott folk ..





Ruben min älskade

Mitt öga



Ruben ser tokig ut :)


Jag, tycker det var en frän bild :)





Kommentarer
Postat av: matilda

Jamen tack för att jag fick komma! :) det var skit trevligt ;D nu till helgen få jag ju också gå ut på krogen, lagligt ;p

2009-09-09 @ 22:52:28
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback