8/9

Skrivet 2009-09-08 @ 14:36:21

I går när Ruben kom hem från skolan så åt vi och sen så satt vi en stund på nätet och kikade, vi hann med lite bus också ;) Sen så bestämde vi oss för att fara och hyra en film och det blev en rysare! Och jag måste säga det att den där var riktigt läskig, och jag har aldrig hoppat upp och skrikit så mycket i en film någonsin! Så den är verkligen värd och se, speciellt om man tror på "den andra världen" och plus att den är verklighetsbaserad också! Men ha någon vid din sida, för annars kan det bli riktigt otäckt ..
Filmen heter - "Hunting in Connecticut"

Och i dag är det storm ute, det blåser och det stormar på för fullt! Riktigt höstväder, men det kan vara rätt mysigt ibland också. Men längtar verkligen inte till snön, längtar till sommaren! Skulle vilja fara utomlands igen, då helst till Afrika eller Asien, men det blir nog inte än, måste spara ihop en hel del pengar! Ska dra med mig Ruben då också, så han får se något någon gång, men han är då iaf lite sugen! :)

I kväll är det ju IDOL , det ska bli riktigt roligt att se! Det går aldrig att tröttna på det, så skoj när folk skämmer ut sig, skoj att man verkligen blir berörd av vissa! Men jag har då inte blivit nå berörd sedan Sibel, när hon sjöng, jaa fi fan, det kändes verkligen i hela kroppen, vilken inlevelse, vilken röst! När ska nästa "Sibel" komma?
Nä men det ska bli kul att se iaf! :) Klockan 20.00 i kväll på fyran , så bänka er framför tv:n då!

Ha det bra gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback