7/9

Skrivet 2009-09-07 @ 10:12:15

Helgen har varit okej, i fredags så var jag och Ruben till min mor och far, vi åt middag och spelade spel :) vi hade det riktigt trevligt! :) Och Ruben var jävlat fränast haha , såg mammas blick efter att han sa det där .. ^^
Sen gick vi hem ganska tidigt.. Hyrde en film på ica :) sen var det bara hem och mysa framför tv:n en stund .. åhh vi hade nä så mysigt!

Lördagen så tog jag som mest lugnt hela dagen, Annahita kom förbi och rökte ett bra tag med mig, hon hade ju en massa skvaller , :) Sen kom syrran förbi, men jag hann inte prata med henne så mycket, hade ju fullt upp med Annahita .. :P Så Ruben fick sitta och hålla syrran sällskap ! Sen så bestämde jag och Ruben oss för att festa, Ah gjorde mig ju så sugeen, som hon alltid gör! Så då var det bara att ringa runt som en tok och fixa nå öle!

klockan var väl kring 5 när frans, matilda , erik och nicklas kom ..sen så satt dom och prata en stund så sen så for nicklas och erik , matilda höll mig sällskap vid sminkningen så då hann vi som prata ganska mycket ändå, så det var trevligt :) härlig tös det där!

Efter 7-8 började väl resten rulla in :) Annahita, Linda, Adak och Roger ..
Sen lyckades Johanna ta sig hit, blev väldigt glaa! Så det var roligt att festa med dig igen, var ju som länge sedan!
Thea och Marcus kom också, blev väldigt glad, tycker Thea är en supertös! :) och Marcus , jaa han är ju bara för rolig :D haha

Sen var det en massa annat folk också, orkar inte skriva upp alla, sen kan jag ju inte alla namnen .. :)


Jamen sen då, vid halv tjugo i 12 så var då allt folk borta typ, det var bara jag Ida, Johanna, Roger, Adak och Ruben .. kvar! Så vi tjejer gick till Lappis , och vi gick i en jävla fart må jag säga, alla hade högskor men det spelade ingen roll haha, killarna låg bakom oss .. haha jaa, killar är ju förbannat sega, så dom bestämde sig för capsicum!

När vi kom fram på Lappis så var det dansgolvet som gällde ! vi stod och dansade ett tag .. :)
Sen så försvann alla, så då hann jag bara till porten så stötte jag på Lars, fick skjuts av honom till Capsicum, tänkte överraska Ruben, men hmm ingen Ruben där, han hade just farit till Lappis sa Roger och Adak, så vi missade varandra! Typiskt ... :( och igen hadd nå pengar på telen .. :/

Men jag ides då inte farar tillbaka dit, så jag satt kvar med grabbarna på capsicum! :) Vi drack en massa öl - Tack Lars för ölen! :)

Sen så bestämde jag mig för hemgång där vid 2 , så då höll Adak mig sällskap , sen kom Ruben när vi var vid minuten typ ..

sen hem och sova .. :)

I går, Söndag, Bakis dag! Sjukligt jobbig, fick ångest, panikångest, har mer ångest i dag? :S
Vi gick till konsum och handlade lite .. sen hem mysa mysa mysa mysa mysa mysa, äta mat, mysa mysa mysa mysa mysa,  vi såg tre filmer i går kväll, lite väl mycket tycker jag! Är ingen film älskare, hatar att sitta still men måste säga det att det var riktigt myyyys .. :)

Och i dag blir det väl inte så mycket gjort heller, ska väl tvätta nu strax.. sen städa lägenheten! Måste ut och söka jobb också.. det blir väl i morgon!


SAKNAR BELLA!

Ha det gött





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback