4/9

Skrivet 2009-09-04 @ 15:03:47

Vaknade av att Rubens far ringde i morse klockan halv 7 haha! Steg upp höll Ruben sällskap vid frukosten, sen låg vi och myste i soffan en stund innan han stack iväg till skolan. När han for, fixade jag till mig tog på mig nå klädan och stack iväg på morgon promenad. Gick inte så där värst jätte långt men gick iaf i nästan en timme i rask takt! Sen när jag skulle till mamma och pappa så mötte jag dom, dom var påväg på samhället och fixa nå saker, så jag följde med och hjälpte dom! :) Fick en säng på köpet .. ;P så nu har man en 210 cm bred säng ;) så nu behöver inte Ruben flyga ut från sängen mitt i natten! Haha

Sen kom jag hem, duscha åt å frukost! Sen fixade jag sängen och städade lite i lägenheten..
Nu ligger jag här i sängen och vilar en stund!

Just det ja, Bella & Jag var så duktiga i går , vi dansade i 45 min igen :) det är sjukligt roligt, längtar nå så djuriskt tills nästa träningspass! Men det blir nog tyvärr inte i veckan, för det är nämligen så att hon är i Umeå och söker jobb hela veckan .. Men då där nästa vecka så blir de ! :) Men till veckan får jag väl dansa själv och sen vara ute och gå, tänker inte sitta och lata mig! :)

I kväll blir det nog så att jag och Ruben far till min mor och far och äter middag med dom och sen spela nå sällskapspel, mys vid tv med en bra film och sen sova! :) Känns som att det behövs ..


Satt och kikade lite på hur mitt dröm hus kommer att se ut, hittade dock inte huset men inredningen hittade jag! Men detta kommer att ändras, sen så i sovrummet så just ovanför sängen så ska det stå "Amor vincit omnia" , perfa.. :)

här kommer det lite bilder, det ska inte se exakt ut så här men något åt det hållet ;)






                               





Vad tycker ni? :)

Men nu ska jag göra nå nytta!
Ha det så bra nu alla!
Vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback