3/9

Skrivet 2009-09-03 @ 15:50:53
I går blev det bara helt fel, vaknade på fel sida, Ruben likaså!
Min dag blev helt förstörd, kände mig så himla deppig! Sen gick jag en sväng till mamma för att lugna ner mig en stund, men blev mer upprörd så det hjälpte inte så mycket! Gick hem kring sex tiden, när jag kom hem så var Rubens föräldrar på besök hos oss, så vi satt och prata en stund om allt möjligt, riktigt trevligt! Blev på mycket bättre humör, så det var tur att dom kom och hälsade på oss :) Sen löste jag och Ruben vårat super fjantiga gräl, och allt blev bra igen, riktigt bra! Det blir bara bättre och bättre mellan oss, blir kärare och kärare för var dag som går, alltså han är helt underbar! Fattar inte varför hans tidigare tjejer sårat honom så mycket och bara varit allmänt jävliga med honom! Han förtjänar det bästa, men nu så, nu så har han ju det bästa! :) Han berättade för mig att han aldrig kännt så här för någon annan, att jag var något helt extra! Och han berättar varje dag om hur lyklig han är för att han har mig .. :)

Nåmen i dag har det ju gått bra iaf, steg upp när Ruben skulle till skolan, höll honom sällskap, sen när han gick så gick jag och la mig en stund igen, var så himla trött! Sen så vaknade jag kring 10 tiden, gjorde mig klar, gick och handlade , när jag kom hem så städa jag lite :) Börjar bli en städnarkoman som min mor, haha ! Men men, har varit lite seg med att söka jobb, måste verkligen ut i morgon! Men det är inget som intresserar mig, finns inget här för mig! Vill ju gå make up och hair stylist skolan som är i sthlm.. Men men det blir nog inte av det närmaste året iaf.. känns lite surt! Vill göra något helt annat, helt nytt! Men det kommer väl ..

Sitter här i min säng och lyssnar på Christina Aguilera, hon har en sån fantastisk röst alltså, den är så himla underbar! :) Love her!

Nu kommer Ruben , så nu sticker jag .. ha de bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback