2/9

Skrivet 2009-09-02 @ 12:35:03

Det blir långa mellanrum mellan blogginläggen! Men det ska bli ändring på det! Ska försöka ialla fall

Helgen har varit ganska bra! Jag och Ruben körde verkligen slut på oss förra veckan, vi fick ju nyckeln i Onsdags ! Så då var det bara att börja flytta sakerna , sen höll vi på fram till fredagen, då hade vi fått ut allt och in allt i den nya! Så vi pysslade på i lägenheten hela helgen kan man säga, hela fredagen och lördagen. Men på Lördagen så hade vi inflyttningsfest, och det var ganska trevligt! :) Sen for vi iväg till Logen, mitt första besök där, var riktigt härligt där faktiskt! Vi dansade en stund och sen gick jag ut och därefter johanna! Så vi satte oss ned och pratade en stund! Riktigt trevligt, saknar verkligen våra pratstunder! Sen kom Ruben och då bestämde vi oss för en hemfärd! Anna & Camilla kom och hämtade upp oss och skjutsade hem oss.
Söndagen så städade jag och Ruben den gamla lägenheten i ca 3 och en halv timma, sen for vi och åt med Anna och Camilla på Cazba. Haha fy fan va vi skrattade, vi hade det riktigt trevligt, har inte skrattat så mycket på länge! Riktigt skoj, tack för den underbara måltiden! :) Och jag älskar Annas skratt, fi fan så gulligt skratt hon har! Och vilken underbar människa hon är ! Jaa hon förtjänar verkligen allt det bästa, för hon är det bästa! Glad är jag att vi började umgås, hade inte varit lika kul utan dig! Du är en jätte fin och snäll människa , GLÖM ALDRIG DET!

Jobbade min sista dag på Hemtjänsten i Måndags, en riktigt härlig dag från 07.00-13.00 , skönt skönt! Sen for jag och åt med Johanna , vi satt ca i en timma och prata och sen for hon och klippte sig, hoppas det blev bra :) Så då for jag hem och letade efter mina räkningar som en tok, till slut så hittade jag dom, men då såg lägenheten ut som en enda stor röra, haha! Fick lite stressigt, gick ut sen och tog en rök med Tobbe och hans brulla, sen skjutsade dom mig till banken , betalade räkningarna och sen till ahem och lämna nycklarna. Gick hem städade och började laga mat, sen kom Ruben hem och då låg vi bara och myste som fasen! :) Vi hade det så myysigt!

Tisdagen så vaknade jag när Ruben for till skolan, sprang ner till den gamla lägenheten klockan 09.00, var nästan tvungen att vara med på besiktningen av lägenheten eftersom ahem brukar vara lite luriga, men det var då som inget allvarligt, det var lite torkning här och där, sen var jag klar, sen flyttade jag till det nya förrådet, och det var ritkigt jobbigt, hade så mycket saker ! Helt sjukt, måste verkligen rensa! Men jag hann inte då, sprang iväg till ahem just före 12 , lämnade igen nycklarna och sen bar det iväg hem igen, städade och tvättade, sen vid 2 tiden så for jag iväg upp på Arbetsförmedlingen för att anmäla mig som arbetslös, och satt en stund och prata ! Kom fram till att jag ska INTE jobba inom vården nå mer, känns ju lite dåligt eftersom jag har gått en utbildning på 3 år helt i önödan, men men! Ska då söka lite jobb nu, så nu håller jag på att skriva CV för fullt, sen om jag inte lyckas få något jobb så blir det att praktisera någonstans så man får in en fot och kanske får jobba där senare :) Så det tycker jag lät som en bra plan! Tänker inte sitta arbetslös i ett år till, blir tokig!

Nåmen sen gick jag hem och fixade tvätten, sen kom Ruben så då lagade vi nå mat tillsammans .
Sen myste vi i sängen ett tag..
Kvällen , kom Anna och Bella förbi , vi satt och pratade en stund och sen gick Anna hem igen, så då låste vi in Ruben i Sovrummet och tog över vardagsrummet . Vi skulle ju träna, har ju köpt en dvd med street dance träning, "Urban Workout" , svin roligt! Vi stod där och dansade i 45 min, riktigt jävla skoj och härligt.
Så nu blir det träning Tisdagar & Torsdagar :) Sen resten av dagarna får man göra något annat så man inte blir less, för tränar man varje dag då så blir man ju väldigt less till slut. Sen ska man träna för att det är ROLIGT inte för att man ska gå ner i vikt och känner sig pressad! För det blir långtråkigt då!
Sen var vi färdiga vid 10 tiden , så då gick jag och Ruben och la oss i sängen och hedde på en dvd och somna sen!

Vaknade som vanligt i morse med, när Ruben stack till skolan!
Gjorde mig klar, städade lite och dola på i lägenheten tills mamma ringde vid halv elva, gjorde mig klar gick ut och väntade! Vi for till min pappas faster och tittade på en dubbelsäng som hon skulle he bort. Men ja jag vet inte, var ju som ganska sugen på mammas och pappas dubbelsäng, för den är ju som fin! Men det kan ta länge innan dom köper en ny, men det är planerat att dom ska det iaf! Men men vi ser väl hur jag gör, jaja men nu ligger jag då i sängen och skriver CV då, ska skicka iväg det till Linda så då får hon skriva ut det i dag, så sticker jag och hämtar det i dag eller i morgon , sen i morgon går jag ut för att söka arbete!

Men men nu ska jag göra färdigt det här och sen ska jag städa lite till och äta en bit mat!

Ha de gött alla goa och gla'a männskor där ute .. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-02 @ 17:33:33
Postat av: YIN & YANG



Hej !!

Vi vill uppmärksamma alla på din sida att vi är en nystartad blogg som inriktar sig på kärlek och relationer,

ALLA är välkomna att ta en titt,ni är välkomna att både ge tips och be om de,när det gäller

vad som helst.

Ha en fin dag alla kärlekskranka själar där ute =)

2009-09-02 @ 19:48:23
URL: http://heartbreakonline.blogg.se/
Postat av: Laila

Snyggt där =)

2009-09-03 @ 01:59:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: anna

åhh, fan va söt du är gumman, jag älskar dig så otroligt mycket! Du är en helt underbar människa du också. Är verkligen glad att vi började umgås och för att du finns! <3

2009-09-03 @ 19:34:38
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback