20/9

Skrivet 2009-09-20 @ 14:26:47
Har haft väldigt mycket att göra i helgen! I lördags så fort vi vaknat så for vi till Storträsk. Rubens mamma kom och hämtade oss, jag fick sitta fram och Ruben fick sitta bakom gallret , haha! Rubens mamma är riktigt söt och jätte trevlig, gillar henne jätte mycket redan! :) När vi kom fram så kom Rubens far och hämtade upp oss med båten, vi körde till stugan och då var det bara att sätta igång och jobba, vi grävde för hand runt huset och bar stockar .. Vi var så duktiga så, sen så mot kvällen åt vi god middag och drack jäger , det var sjukt mysigt.. sen for vi ut och "fiskade" ;) Skit roligt, jag gick den största gäddan igen! Sen for vi till stugan igen och vi somnade gode fort , riktigt kämpig dag. När vi vaknade i morse så var det bara ut och jobba igen, så jag och Ruben började med att stapla ved, vi höll på i någon timme.. sen for vi hemmåt .. :) Hade en riktigt bra helg ! :) Vi hade det jävligt mysigt .. Så i kväll blir det att ta det lungt, för det är vi värd.. Men först ska vi till mamma & pappa och äta, min faster är ju på besök .. så det ska bli väldigt roligt .. Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback