18/9

Skrivet 2009-09-18 @ 13:27:26


RUBEN WIKBERG  ♥


Börjar med att säga att nu har jag och Ruben varit tillsammans i fem underbara månader och fler ska det bli!
Jag älskar dig så himla mycket har aldrig kännt så här förut, du är verkligen något extra! Det känns så rätt och bra i hela kroppen när jag är vid dig. Du får mig alltid att le och jag vet att du alltid finns där för mig! Och du vet att jag alltid finns här för dig! Kan verkligen inte vara utan dig, hoppas på att det är vi för alltid! Du är bäst! 

                                                                     Love you now and forever


Har haft fullt upp hela morgonen! Var till sjukan vid åtta och senare när jag var färdig där så for jag till mamma och hälsa på henne, hon hade gjort så himla fint i vardagsrum nummer 2 .. svart och rött, sjukt myysigt! Så då satt vi och prata ett tag om allt möjligt sen vid tio så fick jag ett teléfonsamtal från sjukan , läkaren ville att jag skulle komma för en till koll! Kom fram, satt och väntade i två timmar, kollen gick bra. For och handlade mat, ska ju göra lite finare middag för oss i kväll, sen så for jag på apoteket och hämtade ut pillrerna som jag fick!
När jag gick från apoteket så slog jag på musiken till ipoden sen tittade jag upp och fick syn på en karl som stod och stirrade  på mig, så jag tittade åt sidan och gick, jag gick över vägen till kommunhuset, jag märkte att han gick bakom mig , sneglade lite och såg att han hade en kameragubbe med sig, ahh tänkte jag, volymen på högsta, gick i rask takt.. tittade bakom mig och då stoppade han mig.. och sa

-får jag ställa några frågor till dig! 

-Tjaaa, det kan du väl få!

Man kan ju inte direkt säga nej, eller jaa jag kan ju inte säga nej! Det var iaf från NordNytt, så dom ställde frågor om skatten, svarade och gick därifrån, men det var så sjuuukt pinsamt, blev ju helt paff så jag visste typ inte vad jag skulle riktigt svara!

Haha, jaa dom fick sig väl ett gott svar iaf och jag skämmer ut mig på tv ;) nice dag i dag!

Jamen iaf, känner mig inte riktigt pigg i dag, har ont i halsen som faaasen och snorar som en took, har en massa huvudvärk och det är så fruktansvärt jobbigt.. Man kanske har fått SVIN INFLUENSAN! -hope not
Har inte så mycket mer att säga nu, måste fixa köttet och just det fan, jag har ju tvätt i dag också.. hade helt glömt bort det sen så måste jag städa undan lite också..

Seee ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback