17/9

Skrivet 2009-09-17 @ 19:41:09




Älsklings gubben min frågade mig i dag under middagen om vi skulle fara på spa någon helg och det gillade jag verkligen, för han är verkligen inte "sån" .. så det var roligt att höra! Så mitt svar var ju naturligtvis självklart , skulle vara riktigt mysigt! Bara jag och han, koppla av och njuta av varandra! Men då måste vi hitta ett bra ställe så om någon vet något bra ställe, tipsa gärna! Har kollat runt lite men har inte bestämt mig ännu!

Funderar stort på att göra hårförlägning inom en snar framtid! Är riktigt sugen alltså men snart så får jag ju löningen! Måste till stan snart också, måste inhandla nytt till garderoben, det behövs verkligen!
Skulle vara så härligt och fritt att bo i en stor stad där det finns mer att göra och en hel del shopping. Men då skulle jag magra bort, aldrig köpa mat bara kläder! Haha men det är nog helt klart värt det ;)


See ya!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

suuperfin blogg :D



kolla in dagens låt med Selena Gomez :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/everybody-tells-me-that-its-wrong-what-im-f.html#comment

2009-09-17 @ 19:45:42
Postat av: velvet

önskar att någon bad mig följa med på en spa helg någon gång :) lyllo dig!

2009-09-18 @ 02:40:17
URL: http://fashionundstyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback