16/9

Skrivet 2009-09-16 @ 15:24:34

Har varit duktig i dag :)
Har diskat och städat undan, så nu är jag nöjd ett tag iaf ..
Snart kommer Ruben hem, längtar! Ska krama honom tills han blir riktigt less .. tihi

Jag och Ruben har bestämt oss för att sluta med våra dåliga vaner!
Alltså jag ska sluta med rökningen och han med snusningen! Men vi får väl se hur det går..
känner att jag får panik bara jag tänker på det, men som sagt så sitter det i viljan ! Vill jag verkligen sluta?
Nja igentligen inte, men ändå så vill jag det, vill orka träna och hålla igång som jag en gång gjorde..
Men giftpinnen måste verkligen bort då, jag orkar ju typ inget! Blir helt slut efter att jag och bella dansat i ca 45 min .. det är ju sjukt, så ska det verkligen inte vara!


Sitter mycket och tänker tillbaka på tiden på Malta .
Det var så himla härligt där, jag och Malin levde verkligen där,..
Vardagarna så jobbade jag på en skoaffär vid namn "Tip Toes" , hade underbara jobbarkompisar, det var verkligen som att Malta var helt taget ur en film, en sån där dröm film, ett liv som man verkligen vill ha typ, fast inte lika glamoröst men ändå, jamen iaf ,.. man jobbade till 16:00 varje dag förutom på lördagar och söndagar..
Så varje dag just innan jag slutade kom Malin på mitt jobb och sen när ja sluta så drog vi antingen till Sliema med buss eller så var vi i Valetta och skutta runt, fy fan va härligt det var! Sen for man hem med bussen och åt och sov.. Sen på helgerna var det bara ut och parta loss i Paceville, bussresa från Safi (Där vi bodde) till Valetta och sen från Valetta till Paceville .. :) Åhhh saknar den tiden.. Det var så underbart, jag kände mig verkligen fri och bekymmerlös..

Kommer aldrig att glömma Malta med Malin! NEVER!

Nu kom Ruben hem så nu ska jag laga mat och sen blir det myys, sen i kväll ska jag och Bella träna och sen är det IDOL! :)

Ha det gött!
Bjuder på lite mer bilder <3



Dessa tog jag i dag :)















Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du, det var som en dröm. Kan inte ens riktigt fatta att de verkligen hände. Men du kan aldrig gissa vem jag träffade för en vecka sen. Mr Brahim! haha Åh då kändes Malta verkligt igen, har inte tänkt så mycket på den tiden nu ett tag förrän jag såg honom.

Tiden där var speciell och något jag aldrig kommer glömma. Vi stöttade varandra genom alla jobbiga stunder och delade mycket glädje och skratt!

Glömmer inte ditt tjat om att jag skulle me ut på den svinkalla balkongen när du rökte o när jag stod o dansade där för att inte ha så tråkigt. Eller våra kvällar ute på taket när vi drack öl och tittade på stjärnorna. Romantiskt värre! ;) Love ya!

2009-09-16 @ 20:52:25
Postat av: matilda

du är så fin anna! :p

2009-09-17 @ 20:25:47
URL: http://matildafuck.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Matilda :) Du är också himlarns fin .. ;)

2009-09-17 @ 21:01:35
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback