15/9

Skrivet 2009-09-15 @ 16:54:36
Måste bara säga det att Kanye West är ett stort j-vla svin! Tror att alla nu vid det här laget har sett det på youtube men jag lägger ändå in den!




I går så hade jag inte tid till att skriva i bloggen så jag kan kort sammanfatta gårdagen!
*Städade
*Tvättate
*Lagade mat
*Tränade med Bella
*Myste
*Sov

I dag har det dock inte hänt så speciellt mycket, sovde ganska länge i dag, steg upp när Ruben for till skolan kring 8 men jag var så trött så jag gick då och la mig igen och vaknade 11:30 , steg upp duschade, åt frukost, gjorde mig klar för arbetsförmedlingen, for dit kring 2 .. satt där i en timme, träffade Ruben när jag gick därifrån vilket var bra, så vi for och betalade räkningar och sen på Kyrkogården för att hälsa på min Farfar , vattnade lite, kändes lite tort! Sen var vi där en stund och sen begav vi oss hem igen..

Har inte hunnit att laga nå mat , men ska ta och göra det efter att jag skrivit bloggen !
Sen ska jag och Ruben plugga lite tillsammans och sen blir det Idol, vilket är riktigt bra :) Man blir så glad och härlig efter att man sett det!

Har suttit och tänkt ganska mycket nu dom senaste dagarna, på mitt liv, på hur jag vill att de ska se ut!
Och Arvidsjaur finns inte i min tanke alls, inte nu, inte då, NEVER!
Vill verkligen flytta härifrån, flytta från detta skit ställe, finns inget bra med det här stället!
Har aldrig funnits och kommer aldrig heller att finnas något bra!
Jag vill göra något med mitt liv, NU! Känner mig verkligen rastlös fysiskt och psykiskt!
Vill att det ska hända något, men det kommer inte att hända något när jag ej gör något åt saken!
Jag sitter ju bara här och låter tiden rinna förbi, vad är det för stil?
Blir så besviken på mig själv, jag vet att jag skjuter upp saker, jag vet det! Men det ska mig tusan bli ändring på det .. det får bli så! Jag kommer att flytta inom ett år, och jag drar Ruben med mig då också!
För jag vet att han är också riktigt less detta samhälle! Och detta ska göras..
och innan det ska jag ha listat ut vad jag vill gå för skola och söka jobb i sinne!
Det är mitt MÅL nu !

Och Anna, min ängel! - Lyssna på mitt råd och gör det du känner för ! Du vet vart du har allt, inget kommer att försvinna, det är bara för dig att gå vidare och vara stark, för jag vet att du är det! Och du kommer att klara dig fint, det känner jag på mig! Jag tror på dig!! Och jag är tacksam att jag får vara vid din sida! Du är underbar glöm aldrig det! - Älsk dig!

Nä nu tror jag att ja har klagat färdigt på mig själv så nu ska ja gå och laga mig nå mat!
Ha det gott !

Kommentarer
Postat av: anna

Anna du är så jävla underbar! Trodde aldrig att jag skulle hitta en vän som dig. Du är helt fantastig. (bra stavning av mig xD) Jag bara Älskar dig! <3

2009-09-15 @ 17:02:27
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback