13/9

Skrivet 2009-09-13 @ 16:51:53
I går hände det inte mycket, jag och Ruben sov ganska länge! Sen så låg vi i sängen ganska länge , myste och pratade ! Sen var det bara upp för mig och börja med middagen, gjorde kycklingfile i ugnen med ris, grönsaker, vitlöksbröd & currysås! Mycket gott :)

Sen vilade vi en stund och sen så for vi till mammsen & pappsen för att hjälpa dom att bära möbler, dom hade köpt en riktigt stor soffa, rymdes knappt i vardagsrummet, men den var så himla skön och fin! Så Ruben och pappa bärde möbler medans jag och mamma satt och pratade typ haha .. :) Sen så fikade vi och sen begav vi oss hemmåt igen!

Sen tillbringade vi resten av kvällen/natten med en massa mys :)

I dag har det inte hänt så mycket, satt och kolla på vad jag ska beställa för något roligt när jag får min lön :) hittade en massa härliga prylar, men fastnade på sminket som vanligt! Så detta ska jag beställa, känner för att jag vill testa något nytt och lyxa till det lite för mig, var länge sedan jag köpte något till mig själv! Så nu måste jag få unna mig lite :)





Bild på vad jag har tänkt att beställa:






1. Alison Raffaele's Mineral Powder Foundation ger en naturlig matt täckning som jämnar ut din hudton och hjälper till att minimera små skönhetsfläckar. Detta lätta mineralpuder passar för alla hudtyper. Finns i 7 nyanser. Från www.eleven.se

2. Anastasia´s lyxiga kräm-till-puder penna skapar enkelt en mjuk och matt highlighter under ögonbrynen. Från www.eleven.se

3. En dubbel ögonskugga som kombinerar en mjuk, matt bas med ett gnistrande skimmer för att skapa en multi-dimensionell effekt. Triple-milled puder som ger en sammetslen yta som lätt blandas samman.Finns i 12 olika färger. Från www.eleven.se

4. Ett läppglans som inte torkar ut läpparna i färgen Darling pink . Från www.kakaobonan.com

5. Cool Water Wave från Davidoff är en doft för en modern och spontan kvinna. Den är ett kvinnligt uttryck av personlighet och sensualitet. Från www.eleven.se

6. Twisted är en mascara från Aura Cosmetics som gör dina fransar längre och fylligare. Från www.accessora.se



Ha det gott!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: anna

Å int bju du mig på goo mat ! :o Tur att pappa bjuder på pizza idag! ;>

2009-09-13 @ 17:05:37
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html
Postat av: Anna

Men jag skickade ju en brev duva till dig, kom den aldrig fram? :S Åhh, nu blev jag ju sugen på pizza, jäla sjit! :[

2009-09-13 @ 17:07:47
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: anna

jaha oj, var de den som flög rakt in i mitt fönster och sen ner på backen ? :o hahaha

mm, vissa ska hämta pizza NU!!!! ;>

2009-09-13 @ 17:10:01
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback