11/9

Skrivet 2009-09-11 @ 23:23:31
Har inte så mycket för mig just nu, sitter här och tittar på när Ruben och Roggan spelar super nintendo, haha :) Värsta bästa grafiken i spelen ju! Dom är så söta när dom spelar, verkligen inne i det dom håller på med.

Där vid sju så var jag och Ruben och såg bio :) Den var ganska bra, gillade romantiken i det hela. Fart och fläkt, bestämdhet direkt! :) LOVE IT! Men den var ganska lång, på tok för lång, man ville att de skulle ta slut men det gjorde det typ aldrig! Så de var en liten besvikelse.. Men i det stora hela så var den rätt så bra faktiskt, fina bilar med, bra skådespelare .. :)

Nu fick jag då besök av Anna och hennes vän, så nu ska vi skvallra en stund och så får bloggen vila! :)

Ha en toppen kväll!

Kommentarer
Postat av: RaggarOlga

haha SNES är de bästa som finns! :D

2009-09-13 @ 14:11:38
Postat av: Anna

Jodå, det är roligt men ändå sämst grafik! :) Kom över någon kväll och spela med mig!

2009-09-13 @ 16:58:12
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback