11/9

Skrivet 2009-09-11 @ 15:45:10

Sitter och försöker få till bloggen lite, men jag lyckas aldrig! :/ Men det får duga för idag, ids inte göra något mer nu! Fattar typ inget!

I dag fyller Matilda 18 år så GRATTIS till henne! :)

Johanna & Sandra åker till Turkiet i dag! :) Fy fan va avis jag är, hoppas dom får det roligt och bra där!

Själv ska man sitta här i kalla tråkiga Arvids men man får försöka göra det bästa av situationen! Måste försöka söka jobb nu, har som inte idas! Men nu till veckan är det skräpning, måste ha ett jobb! Kan inte sitta här hel dagarna och inte göra något! Satt och tänkte på att gå skola! Är så fruktansvärt sugen på att gå skola, antingen som make up & hairstylist eller psykolog, haha! :) Härlig blandning där men jag intresserad av båda sakerna! Man får hjälpa andra att göra dom fina (stärka självförtroendet lite) hjälpa att lätta på andras bördor ( -II- ) jaa sen finns det en massa andra anledningar också! Men jag tycker bara det är så roligt! :) Men man får väl se, har börjat kika lite på skoler nu så, men har inte hittat någon bra ännu!

Jaa i dag är det Fredag! Känns inte alls speciellt, men det blir väl en hel del myys i kväll .. Annars händer det väl inte så mycket, hade velat göra något galet i dag, men alla är ju så tråkiga! :P haha

I Helgen har jag heller inget planerat, känns väldigt trist, men något ska man väl förhoppningsvis göra! Har ni nå förslag så skriv! :)

Nä nu ska jag ta tag i diskningen!

Ha det bra gott folk! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback