10/9

Skrivet 2009-09-10 @ 14:42:04

I dag är det riktigt fint väder ute! :)
Man kanske ska dra ut på en promenad? :)
Är på så bra humör i dag!!

hmm, har suttit och tänkt på Isabella hela dagen typ! Saknar dig så otroligt mycket! Kom hem snart! & Hoppas allt går bra där i Umeå! :)

- Kan inte svara på sms, har slut pengar! Så ring om ni vill något! :)

Sitter här och lyssnar på muuusik och håller på lite med Paint Shop! Det är riktigt skoj :)

hmm, hade inte så mycket att säga i dag!

Joo, Idol! Haha fy fan va roligt det är alltså! :) Och den där lilla killen , jag tror han var med i Tisdags, han var typ 16 och hade en jävligt unik röst! :) Skit nice .. hoppas han tar sig långt!

nä nu orkar jag inte skriva något, här kommer lite bilder som ja hållt på med i dag! :)

ha det bra gott folk!


                                        Denna tog jag i dag :)


 Denna Med! :)
                                                            


Jag :)



;)



Jag



Min underbara Bella!



Min Älskade!!



VI! <3








Kommentarer
Postat av: gravid

och vad du har gått ner i vikt!!! hur har du åstadkommit det :)?

2009-09-10 @ 14:48:28
Postat av: Anna

Har inte gått ner något på senare tid men tidigare så gick jag ut på promander varje morgon innan frukost i ca en timme, det räckte gott och väl! Gick ner 13 kg på ca 4 månader! :) Raska promenader varje morgon och skippa drickat, chipset och godiset ! :)

2009-09-10 @ 17:33:25
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilka fina bilder! :)

2009-09-10 @ 21:22:00
Postat av: Anna

Tack! :)

2009-09-11 @ 10:36:26
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: anna

du är den finaste ;> <3

2009-09-11 @ 19:35:50
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback