Trött..

Skrivet 2009-10-15 @ 10:29:12
Är så himla trött jämt och riktigt laaat.. men det ska bli ändring på det! Måste ta mig i kragen och börja vara ute och gå på morgonen .. :) Jag vet att då mår jag riktigt bra! Men jag är riktigt jävla less på att vara arbetslös, det är verkligen inget för mig! Skulle nog aldrig passa som hemmafru .. så Ruben jag knäckte din dröm där ;) hahaha eller jaa vi får see, man vet ju aldrig i framtiden ;) Men nu känner jag verkligen för att jobba , men jag vill jobba med något jag tycker om .. inte med något jag hatar och får ångest av! Jag vill jobba - tjäna MYCKE pengar.. så man har råd till att göra något .. Har sökt på jobb som är helt okey,, bara vänta och se!

Kikade lite på statistiken nyss, hade 277 besökare .. haha .. damn it .. det var inte dåligt! :) Det går som uppåt hela tiden, glad för att ni gillar att läsa om mitt SUPER HÄFTIGA liv ;)


Ska ta och göra nå frukost åt Ruben som ligger i sängen och är sjuk ..

Seee Yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback