Tjejkväll

Skrivet 2009-10-01 @ 13:14:53
I piteå i dag! :) Med mamma , syrran och Ruben! :D haha hoppas det blir skoj, men det kommer säkert att bli nå tjaffs, för mamma blir tokig på mig när jag köper utan att tänka mig för :D Och jag har en tendens att köpa för mycket och onödiga saker också.. Men jag måste ha nytt smink, byxor, jacka, skor, och någon härlig och fin top.. men kommer säkert inte att hitta något.. :/ hmm, hatar Piteå .. älskar Luleå, för där finns det verkligen massa bra affärer .. :) trivs bra där..

Men men vi får väl se hur det kommer att gå .. :) späännande!

Ska snart iväg till mamma och bränna en skiva åt henne..


Ha det bra!!
Seee yaa

- Bjuder på lite kort ;)


Togs i dag!





Togs i dag!





  Togs i dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nä de var ju synd att de skulle bli så :/ Men de kommer nog bli mycket trevligare på lördag, hoppas jag då ;) Klart vi ska ha kul! :D



Nämen jag hade ju lovat att fara ut med dej så de är ju klart jag gör de! :) Nä, frans va inte sugen på tidigare i veckan och nu när han prata om att han skulle de så ha han blivi sjuk :( Men tror att han följer med ut om han ha hunni bli frisk :)



Jåå, men jag gör de!

Ha de bra, kram kram :)

2009-10-01 @ 18:43:45
URL: http://matildafuck.blogg.se/
Postat av: anna

DU ÄR SÅ FÖRBANNAT FIN!!!! <3

2009-10-02 @ 04:05:51
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback