Skön helg ..

Skrivet 2009-10-18 @ 12:50:00
Det har varit en skön helg faktiskt, inte gjort så där jätte mycket men skönt har det varit! :)
Har varit hemma med Ruben mest, men var tvungen att fara och hälsa på Kajsa & Bella i går kväll, kunde inte sitta hemma längre, när jag kom ut så var det så härligt att gå, hade jag vågat hade jag gått en bra bit .. är mörkrädd och vill inte gå bakgator för det kryllar av lösa hundar överALLT och det är så fruktansvärt jobbigt, för jag är LIV rädd hundar .. och det blir bara värre.. för var dag som går! För man vet aldrig med hundar, alla säger att det inte är farligt alls, men hallå, skenet kan bedra! Jag slutade ju faktiskt med promenaderna för en HUND, kan ni fatta? Helt sjukt men jag fick sån panik alltså, jag gick "runt" arvids, där vid kyrkogården så kom en hund springandes mot mig utan ägare, han morrade åt mig när han kom fram till mig och jag trodde helt seriöst att jag skulle DÖ .. men han snusade lite och sen gick han vidare, men sen så vände han om och följde mig heeeeela vägen till polisstationen ( inte för att det var långt men ändå ) .. men sen då vända han.. alltså mitt hjärta .. det slog måååååånga slag alltså.. trodde jag skulle få en panik attack .. fi faen .. sen dess så har jag inte vågat he ut mig på "spåret" ... och det är sjukt så ska det inte vara! Och jag tycker inte om när folk säger att deras hundar är så snälla och skulle inte göra något, men dom är STORA och ser FARLIGA ut .. och det hjälper väl inte mig att folk säger så .. jag är väl ändå lika LIVRÄDD..

För någon dag sedan när jag skulle på konsum jaa vad ser ja då?? en svart hund lös.. springandes mot mig.. VA FAAAN .. fick panik och ringde ruben, stannade och var som en pinne , kunde inte röra mig .. blundade och pratade med ruben .. fick panik.. men som tur vad så sprang han vidare .. åhhh HÅLL REDA PÅ ERA HUNDAR för jag är LESSSSS! För alltså det kan ju vara en ilsken hund som är lös? vad VET jag?


Näää nu får det vara nog .. alltså!

Jaja, men iaf så var jag då hos kajsa i går kväll..  hon hade fest, vi spelade lite marioparty och sen drog vi vidare till cap.. vi satt där en stund , alla var som fulla och glada , jag tror att jag var den enda som var spik nykter .. satt väl där i 20 min , sen drog jag hem .. tyckte så synd om Ruben som satt där hemma alldeles själv! När jag kom hem så hedde vi på en film och jag somna gode fort..  :) men de va sköönt..


Och i natt har jag drömt så konstigt och sjukt alltså, men ingen mardröm iaf! - tummen upp för det!

Nä nu ska jag gå coh göra frukost åt jag och Ruben och sen blire väl städning .. :)

Seee yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback