Saknar

Skrivet 2009-10-14 @ 20:09:59

Förra vinterns fester och lite av sommarens fester .. :) Vi hade så sjukligt roligt..
Men nu börjar allt bli så där tråkigt igen ...

Jaja, inget att göra åt, bara fortsätta och försöka ... ;)

Ruben är sjuk i dag, så jag har pysslat om honom ordentligt i dag :)
Har gjort plättan i dag också, första gången men det gick skit bra .. gode vass jag är på att laga mat ;)
Är ju inte så van, har ju som aldrig behövt laga mat hahaha.. men nu är det nog på tiden att jag lär mig ..

har som inte så mycket att säga i dag, det är väl ganska lungt..
dagen har varit jobbig med tanke på drömmen jag hade och känslorna som bara sprudlar i kroppen min ..
men har klarat av dagen iaf :)

Nä nu ska pyssla om älsklingen lite till .. :D

Seeee Yaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback