Rutiner

Skrivet 2009-10-08 @ 14:49:53

Nu har jag städat och diskat undan, äntligen! :) Är så himla less på att städa varje dag, det är så himla tråkigt att vara arbetslös, vill ha ett jobb nu!

I går var jag och solade en stund, blev lite brun.. men alltså i morse när jag vaknade fick jag en chock, jag var röd som en tomat i ansiktet.. fattar inte? brukar inte bli så röd efter ett solarium besök ..

Men det lägger sig väl förhoppningsvis snart .. :) Sen blir det att sola nästa vecka också, känner mig som en blekfis, vill inte vara det längre..

Nä snart måste jag fara och handla .. och det är inte så skoj att vara ute och gå när man har skoskav.. :/

- tog denna i dag



Det där vita som jag har på läppen är munsårskräm , har ju munsår nu också :( inte mysigt alls



Seeee yaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback