Nytt Husdjur

Skrivet 2009-10-12 @ 10:27:38
Två stycken sköldpaddor :) Dom är super söta, vi tog över Linus och Emelies sköldpaddor :)
Haha det är såå skoj att titta på dom :D  i går när dom kom hit var dom väldigt oroliga men i dag är dom väldigt väldigt lugna .. :) Har tänkt att fara på djurbiten och kika lite, men allt är ju så dyrt.. men jaa man får ju kika iaf :)

Sitter och kollar runt på hus i USA nu också.. :) fasen vad sugen jag blev.. jag tror helt seriöst att man kanske skulle ha flytta dit ..  Men det är ju inte bara att flytta .. man måste ju verkligen planera och ha allt färdigt .. man måste ju ha jobb och allt .. så det är ju mycket jobb .. men helt klart värt det tror jag ..

Och jag har bestämt att jag ska ha ett hus med POOL .. så är det bara!!!!! Spelar ingen roll vart ja bor men jag ska ha en POOOOOOL! :D


Nu ska jag kika vidare sen .. tvätta ! :)

Lite bilder på sköldpaddorna .. :)


Fotograf: Ruben Wikberg ;P haha




Fotograf: Ruben Wikberg ..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack! :) Hoppas bara att jag får användning av dom nångång också ;p

2009-10-12 @ 15:52:55
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback