muuusigt värre

Skrivet 2009-10-03 @ 00:11:44
Sitter här vid tv med Ruben och tittar på när han spelar tv spel :) Han var ju tvungen att pröva det nya spelet ;)
Vi har varit till mamma och pappa en sväng i kväll, vi såg IDOL och sen så klippte mamma sne lugg på mig :)
Fan va bra att Eddie och Rahib eller vad han nu hette kom vidare, dom är fan bäst och Erik .. så klart ;) Men fi fasiken vilka charmiga killar hörrni ;) Tejerna står redan på led ..
Ska blir roligt att följa dom, hoppas dom tar sig långt .. Iaf Eddie ! ;)

Sen så ha jag inhandlat lite smink i dag! :) Och en parfym, älskar Puma, den röda! :) Tycker den luktar sååå gott..

Sen har jag kollat lite på internet om vad man skulle ha beställt, hittade ett par stövlar och en skit snygg tröjja, men ingen lycka med jackan! :/ Finns fan ingen som jag vill ha, är alldeles för kräsen! Får väl göra en egen jacka ;)

Och snart måste man ju beställa halloween kläderna ;) Jag vet precis vad jag ska vara, inget speciellt, men jag gillar det, ni får en ledtråd

- ett djur .. ;) eller jaa, typ ett djur , haha!

Nä gottt folk! Nu blir det sängen!

Seeee yaaa!

I MORGON ÄR DET UTGÅNG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback