Mår dåligt..

Skrivet 2009-10-14 @ 10:01:24
Jag har en sån konstig känsla i hela kroppen, jag mår verkligen inte bra! Har inte kännt mig så här dålig på länge, känns som att allt bara åhhh, jag vet inte! Så fruktansvärt jobbigt.. jag hatar sånt här ..
Jag drömmer så sjuka drömmar varje natt, och dom är så himla verkliga också.. jag vaknade av en dröm i natt, så jag kramade om ruben hårt.. och då sa han du får inte slå mig, så jag hade tydligen slagit honom i drömmen .. :( alltså drömmarna är så otroligt verkliga..

satt på balkongen och rökte nu .. fick upp en massa känslor och ångest .. ångest för allt.. jag vet att jag skjuter upp allt  och att jag her allt åt sidan och plockar fram dom till sista sekunden, så ska det inte vara! Jag mår så fruktansvärt dåligt nu alltså, för jag vet att nästa månad så kommer min månad att vara ett rent helvete .. och jag vet inte hur jag ska klara det ..

vill bara sätta mig ner och gråta bort allt .. men det går ju inte, för alla vet ju att jag aldrig gråter ..

SLUTA PLÅGA MIG! :(


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ojdå.. Det låter inge roligt.. Hoppas det löser sig för dig.. Inge roligt att må så där dåligt..

2009-10-14 @ 12:08:52
URL: http://pinklisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gumman! :( Åhh, du ska veta hur mycket jag tänkt på dig och hur mycket jag har att berätta! <3<3

2009-10-14 @ 16:40:23
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback