Lördagen

Skrivet 2009-10-11 @ 13:25:44

Jag och Ruben sovde ganska så länge , vaknade vid 11-12 .. och det är länge för mig!! För jag var klarvaken klockan 8 men kände verkligen inte för att stiga upp då så jag somnade om .. :) Så det var ju härligt ..

Sen så for vi och köpte min jacka på intersport :) Så nu är jag ju pank.. 
sen så for vi en sväng till Linus och Emelie, emelie var bakis och mådde dåligt Linus och Robin satt och spelade xbox .. :) Vi satt där en stund sen gick vi hem och åt och sen satt vi och spelade en stund på xboxet .. :) Need for speed underground :) riktigt skoj!

På kvällen så for vi förbi cap med bella, men det var inte en kotte där.. :( så vi bestämde oss för att dra till Lappis .. Vi fick gratis inträde för Erik och Viktor var så snälla och bjöd in oss :) Det var riktigt snällt av er, Tack !

Hhahhaa, har som aldrig varit nykter när jag gått ut, så det var riktigt skoj att se alla fulla :) Speciellt på dansgolvet, haha alla tjejerna såg så roliga ut .. :) alla vet ju att alla fulla tjejer anstränger sig ordentligt på dansgolvet , man måste ju se sexig ut.. och jaa haha .. dom var inte det minsta sexiga .. HAHA fy faan .. nu kan jag tänka mig hur jag själv ser ut när jag är på dansgolvet och dansar, jaaa .. :D haha fyy vad pinsamt, men roligt ;) Man ska skita i vad andra tycker, bara köra sitt race, soo GOOO GIRLS ! ;)

Men annars så var det ganska trevligt ändå :) fick mig mycket skratt .. speciellt med Ruben Erik och Viktor.. :) haha dom är bara för söta!

Sen drog jag och Ruben hem för han blev så trött.. :)

Vaknade i morse klockan 7 .. nä fyy tänkte jag och somnade om igen, så då vaknade jag vid tio .. försökte somna om men det gick inte :( ..

hmm, njää har inte så mycket mer att säga, ska gå och väcka Bruno nu!

Seeee yaaa!




TRÖTT I DAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback