Lady Gaga..

Skrivet 2009-10-13 @ 08:49:24

Hon är ju super härlig, gillar hennes stil! :) Så jävla tuff hon är alltså .. och hennes låtar är ju svin bra! :) Gillar hennes kläder, lite mer eller ganska mycket mer attityd ;)

Men Christina Aguilera har ändå bäst röst av alla ;) Och hon är ju snyggast också!

I går hände det inte så mycket, var på apoteket,djurbiten och ams .. och sen så mötte jag upp Bruno ;P Vi for ut och lämnade böcker på biblan for och handla på konsum.. sen hem .. :)

Vi åt mat .. lekte med sköldpaddorna :)

Sen så såg vi Hollywood fruar .. haha så jävla bra alltså! Tycker inte om Anna Anka, för hon är ju helt skadad i skallen på RIKTIGT! Hon som är film producent / skådespelare är ju lite korkad också.. hon var en värdelös skådespelare iaf .. sen sparar jag bäst till sist! Hon den där super söta, minns fan inte vad hon hette, men hon är gode trög.. men jävligt söt! Haha fy faan .. så jävla söt hon är alltså! Min nya IDOL! :D

Annars händer det väl inte så mycket i dag .. funderar på om man skulle ha tagit en dusch? men ja vet inte .. kändes jobbigt.. men sen har jag ganska myket att göra! :) Så det känns bra


Hade!
SEEEEEEEEEEEEYAAAAAAAAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback