Jag vill ha..

Skrivet 2009-10-05 @ 08:40:33
I dag är det en jag vill ha dag, vill ha så himla mycket just nu! Men men man kan ju inte få allt här i världen.. tyvärr.. bara kämpa vidare!

I går hade jag det bara allmänt mysigt .. vi låg och såg en massa filmer i går kväll.. och åt en massa onyttigt :)
Men nu är det slut på det onyttiga, måste börja träna på allvar , skippa det onyttiga, leva sunt helt enkelt, så svårt kommer det att bli men det lönar sig i längden! Bara att tänka framåt..

mm .. så det här kommer att gå fint :) det känner jag på mig, måste bara kämpa på lite och inte vara så laat! Har jju en tendens att lata mig ganska mycket .. :P

Men som sagt ändring på det!


Funderar riktigt starkt på att gå skola, är riktigt sugen! Jag tror jag vet vad jag vill gå, men det förblir en hemlighet ;) Funderar iaf på att göra det på distans! :) om det går så klart

men 3 års skola, är jag redo för det?? aahh får tänka på det ett tag till!

nä nu ska jag göra någon nytta, göra nå morgon gympa och sedan städa bort, sen ska jag till skolan en sväng också! :)

Ha det bra gott folk!
Seee yaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback