Helgen

Skrivet 2009-10-26 @ 22:20:00
Jaa i fredags så hände det inte alls nå mycket, satt hemma och tog det lungt bara.
Sen på lördagen så fick jag ett tele samtal från Emelie som frågade om vi skulle följa med till
Brännberg och överraska Rubens mamma som fyllde år. Och då var det bara kliva upp och göra sig
färdig och sen iväg och köpa nå blommor och choklad. Sen när vi kom fram blev det tårta med en massa
prat, väldigt trevligt! Sen drog vi tillbaka till Arvids, jag och Ruben flumma mest på hela dagen, sedan på kvällen så blev jag riktigt less och ville hitta på något. Så jag fick tag i Anna , så vi var ute och ragga en stund och sedan fick vi för oss att vi skulle på spökjakt, haha! Så vi for till Akkavare skolan och kikade, fy fan va rädd jag var .. haha, Ruben kastade en glasbit och jag trodde helt seriöst att jag skulle skita ner i brallorna.
Haha sen så ringde Bella och då berättade jag om vad vi höll på med och hon var ju helt klart på, så vi for till hennes gamla hus i slagnäs, det var riktigt obehagligt där! När vi kom in i huset var det inte så där jätte farligt.. men när jag kom upp på övervåningen där i hallen fick jag en väldigt obehaglig känsla i hela kroppen..
Sen gick vi in till det första rummet och där kunde jag inte gå in i först, fy bubblan, det var som att jag blev stoppad av något eller någon.. Men det var enbart hallen där uppe och det första rummet som kändes obehagligt. Sen så drog vi på vinden och där var det också obehagligt men inte samma känsla, det var mest för att det var lite läskigt där uppe.. Sen drog dom ner till källaren men jag vägrade gå ner, för jag var så jävla rädd. Källor är inget för mig! Sen drig vi då hemmåt, bella hann ta lite kort här och där, vet igentligen inte om det var nå Orbs som dom kallar det, men man vet ju aldrig, man skulle ha haft mer utrustning.. för det är ju riktigt spännande sånt där. Och något var det ju i huset, för det KÄNDE man verkligen! Jag gjorde det i alla fall..

Lägger upp lite bilder sedan så i får se :)

Men det blir nog säkert nå mer spökjakt senare ;)
Nåmen sen for vi hem och hedde på en film och vi somnade gode fort...

Sen så Söndagen var mest som lugn hela dagen .. kändes som en bakis dag..
Bella kom på besök och vi satt och pratade goode länge, like old times! :) Skit mysigt..

Sen i dag har jag och Rubens städat och varit duktiga .. Annahita kom också och hälsade på så då gjorde jag lockar i hennes hår med spolar, men det blev då inget, vi hade inte i dom så länge! Men vi vet då hur vi ska göra på lördag iaf :) Så det kommer att bli riktigt fint, det vet jag! Ska ta kort då också :)

Väntar på att min Halloween dräkt ska komma, men den kommer ju aldrig :(
Min mamma beställde ju en dräkt för 1000 kronor .. helt tokigt och helt dumt gjort.. men hon är helt underbar ändå, hon tänker på mig! Tack mamma :)

hmm, sen har jag väl inte gjort så mycket today, joo jag och Ruben har pratat hur länge som helst om allt möjligt, i flera timmar nu, vi har haft det så mysigt. Vi har verkligen lätt för att prata med varandra! och det är så himla bra alltså! :) Han är wonderbar alltså..

Nä nu ska jag ta och reta han lite och sen blir det väl att he på en film och se tills man sommnar..

SEEEEEEEEEEEEEEEE YAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag hitta mitt på Coop forum i Luleå för 89 kr för två stora schampoo/balsam flaskor! :) Jävligt bra pris :p



Klart jag ska de, och jag kommer gärna :D



Kram!

2009-10-27 @ 23:38:12
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback