Halloween..

Skrivet 2009-10-21 @ 18:11:51
Jaa snart så är det Halloween, ska bli roligt hoppas jag! Har sett fram imot detta ett tag nu!
Hoppas på en bra helg! :)

I dag har jag varit till mamma och färgat hennes hår eftersom frissan Loella gjorde inte som mamma ville ha det fast mamma sa det tydligt och klart, nåmen iaf det blev väl bra, inte som hos frissan men men :) Hon blev då nöjd iaf!

Sen kom Annahita och hämta mig så vi for en sväng på konsum och dollar, sen var vi mest ute och raggade :) Skojsigt att träffa henne igen eftersom det var ju ett tag sedan! :) Hon får mig alltid på så gott humör ..

Vi bestämde även att hon skulle komma till mig i morgon så får vi testa på lite olika frisyrer åt henne till Halloween , så det blir roligt och trevligt :)

Sen har jag inte gjort så mycket mer i dag!
Ska väl försöka fixa Annas blogg nu, men det kommer att ta länge eftersom mitt mobila cp internet är SUPERSEGT .. 10 min per sida och ibland mer.. inte så där jätte roligt att sitta vid datorn nu!

Men jag ska väl säga upp detta och skaffa ett riktigt bredband så det går lite fortare för nu e jag less!


Seeee yaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback