Halloween dräkten har kommit :)

Skrivet 2009-10-28 @ 16:58:01

När jag kom till mamma i går stod ett paket vid köksbordet, min DRÄKT har kommit :) Äntligen, blev så glad!
Drog på mig dräkten och den passade perfekt :) eller jaa, nästan pefekt, bobisarna kommer jag att få trycka in lite.. för beställer man S/M så får man nöjja sig med den storleken på bobisen också :P haha ..
men den duger ..

Tänker inte berätta vad jag ska vara riktigt än .. ;) men det kommer!

Vad ska alla klä ut sig till?

Har ni problem med sminket och hår? - youtube finns ju .. där hittade jag ett jätte bra tips, så nu vet jag hur jag ska sminka mig! Men ska testa sminket i kväll tror jag och håret med .. :) så vi får se om ja passar i det!

Seee yaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback