Fredags mys!

Skrivet 2009-10-02 @ 08:50:53





Äntligen så är det fredag, veckan har varit ganska jobbig men händelserik
Hoppas på bättre vecka till veckan ..

I går så for jag till mamma, brännde ut skivan och väntade på att syrran och Ruben skulle pallra sig hem från skolan! :) Till slut kom dom, så vi for till Piteå kring 4 typ .. Sen när vi kom fram så åt vi på Blå Ängeln och det var riktigt gott , men det var meningen att vi skulle äta på dragon (kan det heta så?) men det var fulllllt där ..

Sen direkt efter att vi ätit så drog vi på stan, jag kännde mig så stressad , ville ju hinna med att titta .. men man hinner fasen inte att titta på bara några få ynka timmar, man vill ju gå igenom plagg efter plagg, sko efter sko osv .. men icket, det är ju fullproppat med folk så det går inte att titta ens, sen är ju tjejer som vilda djur i kläd och skobutiker.. Och vissa är ju riktigt sega och visar absolut ingen hänsyn, men men så är det ju! Alla är vi olika och det är ju tur det! :) Ruben köpte sig iaf ett spel på Game Stop .. Så då blev han lycklig :) Jag köpte mig två par byxor och två tjocktröjjer .. bra att ha till vintern .. men tråkigt köp! Hade velat ha en jacka, skor, några till linnen och byxor och massssor med smink, men det blev ju inte.. vi hann rent inte! Så det var ju synd! Men jag fick ju över lite mer pengar än väntat! Men då blir det att beställa från internet istället eftersom man kan inte fara till stan så ofta! Och jag har verkligen kommit fram till det att Piteå suger sten hårt.. ska man shoppa så ska man antingen till Luleå eller Umeå! :) Eller varför inte slå på stort? Stockholm/Göteborg :) Skulle vilja fara till Ullared någon gång .. har hört att det är väldigt billigt men snyggt där .. - Jamen si någon gång ska det väl hända.. :)

Tack Mamma Erica & Ruben för en fin kväll i Piteå ! Ni var underbara .. Mamma var lugn :) Syrran var också ganska lugn, Ruben var också lugn .. han var fastklistrad vid mig den mesta tiden haha ..  Så tacktack till en toppen kväll .. ni gjorde min kväll helt enkelt! Love you ..

Nää nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen ska ja tvätta och städa! :)

Seeee ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback