Duktig

Skrivet 2009-10-07 @ 21:27:27
Har varit så duktig i dag :) Har lyckats göra något i dag , haha!
Har faktiskt varit en sväng på skolan och gjort en massa prov ;) sen så for jag till Mamma och pratade lite med henne och sen for vi på polisstationen! Sen for jag hem och städade, sen satt jag och prata ett gode bra tag med bella också! :) Tack för att du finns vännen! Du är guld värd alltså! Sen så gjorde jag köttsoppa med klimp , resultatet blev ganska bra faktiskt, inte så dåligt som ja hade trott! Efter soppan så låg jag och älsklingen och myste lite i soffan och lyssna på gamla godingar, satt och pratade om livet med mera.. vilket var riktigt mysigt! Sen så drog vi till suntan, var tvungen att sola lite, det var riktigt skönt må jag säga :) så då for älsklingen min och hyrde en film .. :) så snart blir det filmmys ..

Måste bara säga att i kväll är det en sån där underbar kväll, det är så fint och härligt ute, man blir så glaaa och lycklig .. :)

Ha en bra kväll gott folk
seee yaaa


Före:



Efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback