Blir så arg

Skrivet 2009-10-09 @ 12:29:18
På alla dessa j*vla skitungar .. 11-12 åringar går klädd ganska så utmanande, dom vill vara vuxna, dom försöker att betee sig som vuxna, dom sminkar sig, har högklackat osv.. Det är ju helt sjukt, varför inte vara barn så länge man kan vara barn, för tro mig vuxenlivet är fan imig inte alls roligt! Inte lika roligt som när man var barn .. Och det är dom vuxna, alltså deras föräldrar som pushar på dom till det, det är ju helt sjukt.. var på min systers klassfest när hon var 9-10 år gammal, där kom en tjej med hödklackat, handväska, utmanande kläder och en massssssssa smink, mer än mig .. Och hon sa att hennes mamma hade hjälpt henne att få henne så där "snygg" .. alltså det är ju sinnesjukt! Hur faan kan en mamma tillåta sin dotter att gå ut så där.. jag förstår inte? Är dom så j*vla hjärndöda? Och dom här som ger deras barn kaffe, öl osv vid tidig ålder, det tycker jag är helt jävla sjukt!!! Alltså nu får ni väl för fan ta och skärpa er, det är BARN vi pratar om ! Era barn, va faan .. alltså världen håller på att bli helt jävla fucking sjuk alltså... fi fan för er.. ni borde inte ha barn, försök att tänka er för för faaaan! Blir så förbannad..

Nu har jag avreagerat mig lite, så det känns bra! :)

Vaknade klockan 07.00 steg upp rökte, sminka mig, tog på mig klädan, rökte igen, tog ett glas oboy, väckte Ruben, sen så drog vi till skolan, satt och gjorde några prov :P sen så drog jag vidare till mamma, vi for och hämtade pappa på sjukan, körde till intersport och kollade på jackor, måste ju ha mig en vinterjacka jue .. sen for vi på mimmis oh kollade lite också.. vill ha ALLA jackorna .. men som tur var hade jag med mig min kamera så mamma tog lite foton på jackorna.. så då får jag sitta och fundera över vilken jacka jag vill ha , har till i morgon på mig.. funderar på att lägga ut bilderna, men jaa jag vet inte .. ? :)

nu är jag hemma, ska städa lite och pyssla lite :)

Skriver nog mer senare ..
ha det gött


seee yaaa 


 BILDER PÅ MINA SMÅ ÄLSKLINGAR!

Nisse  busar .. ;)



Sötnos



Spike ute på balkongen med mig :)



Han njuter , (tog dom här bilderna i dag)



Han blev nyfiken ;)



haha, lite trött kanske? :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Vet vad du menar när det gäller barnen. Man blir förvånad när man ser vissa med smink i tidig ålder och utmanande kläder. Jag är så himla glad att min systerdotter tycker att sådant är onödigt och inget för henne.



2009-10-10 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback