Bakisdag

Skrivet 2009-10-04 @ 19:20:42
Yes! Today is bakisdag! :) Hade en trevlig kväll i går, hade inte ont i magen som tur var! :) Magen mådde toppen och jag var på ett strålande humör!

Jag och Ruben sprättade en öl vid ca sju, sen så inväntade vi Bella! Vi stod och valde ut kläder och sen gick vi till Tobbe! :) Blev lite action senare , och det gilla vi! :) haha

Sen drog vi vidare till lappis.. och där var det super kul :) Vi dansade HEEEELA kvällen, Ruben var också på hugget, haha så sööt han är alltså! Men vi hade skoj .. :) iaf

Sen just innan det stängde så hände det lite tråkigheter, skäms, men ibland så tar spriten helt om en .. måste verkligen gå och be om förlåtelse till den där stackars tjejen som jag och Ruben torterade, fiiyyy vadviärelaka!


Mm men annars hade jag en toppen kväll! Tack till alla goa och glaa'a! ;)
Här kommer lite bilder från gårdagen! Men lägger ut resten på Facebook, ids inte göra det här!

Seeee yaaa!


Ruben- Today! Pizza time


Hos Tobbe!





Söta Bella!





I bakrunden - Robert & Nina (Supersöta) och gulleplutten Annahitis!





Bella och Linus :)





Folk hos Tobbe






Mer folk





Sötnosen min!





Jag och Bella inne på damtoan på Lappis! - ( jag ser lite konstig ut :S )





Jag innan allt


Kommentarer
Postat av: Veronica

SHIT! du har ju gått ner i vikt!!! och inte bara lite heller! gud vad fin du är!

2009-10-07 @ 14:28:35
URL: http://raggarolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback